ЗЕ-ЦЕНЗУРА: ЯК ПРОВЛАДНА ПАРТІЯ СЛУГА НАРОДУ ПІДКУПАЄ ЗМІ

ПАРТІЯ СЛУГА НАРОДУ ПІДКУПАЄ ЗМІ Новини регіонів

Низка українських ЗМІ видалила новину зі своїх ресурсів про ДТП за участі народного депутата від Слуги Народу Олександра Трухіна. Писали, що після офіційних урочистостей він сів за кермо напідпитку, що, власне, і стало причиною аварії. Можна було б припустити, що хтось один помилився на рахунок обставин, інші ЗМІ переписали новину, а потім її видалили. Але ніт, все набагато цікавіше.

В інформаційному агентстві “Центр новин” заявили, що за видалення новини про аварію, їм запропонували матеріальну винагороду. Спробу підкупу підтвердили і у виданні “Трибуна” (одним з постраждалих від п’яного Трухіна виявився голова комітету арбітрів федерації футболу України Лучано Лучі). А спортивний кореспондент Костянтин Андріюк написав, що за видалення імені депутата з новини редакціям пропонують від 200 доларів. Загалом видалили новину зі своїх ресурсів більше тридцяти видань. Серед них такі топові, як УНІАН, ТСН, АНТИКОР, УНН, УКРАЇНСЬКІ НОВИНИ, Обозреватель.

Загалом в ДТП за участі Трухіна постраждало шестеро осіб, двоє з яких — діти. “Свідки аварії стверджують, що разом із Трухіним у салоні авто було чи то троє, чи то двоє людей, і що всі вони були нетверезі”, — пише видання Українська Правда. Справу передали в ДБР, що підтверджує факт участі в аварії народного депутата.

Оцініть автора
VIP ЗЛО